سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
شورای اطلاع رسانی یزد

حوزه/مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: پاسخ به شبهات و تبیین خدمات وظیفه اصلی روابط عمومی‌ها است و این کار سخت جز با تعامل حسنه با رسانه‌ها میسر نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، احسان عابدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست هیئت مدیره خانه مطبوعات استان یزد با روابط عمومی‌های استان که روز گذشته برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خانه مطبوعات تنها مرجع رسمی و صنفی مورد تأیید دولت در حوزه رسانه است.

وی افزود: وظیفه روابط عمومی‌ها در تبیین خدمات دولتی به مردم امری اساسی است که بایستی این حق به مردم ارائه شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: در زمان هجمه رسانه‌های بیگانه، باید جهاد تبیین نسبت به خدمات‌رسانی دولت به مردم را انجام دهیم.

عابدی تصریح کرد: پاسخ به شبهات و تبیین خدمات وظیفه اصلی روابط عمومی‌ها است و این کار سخت جز با تعامل حسنه با رسانه‌ها میسر نیست و در کنار آن رسانه‌ها نیز باید مطالبه‌گر و زبان مردم باشند.

وی ادامه داد: در شورای اطلاع‌رسانی استان مکرر وظیفه مدیران و روابط عمومی‌ها دانستیم که اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به رساله‌ها را دنبال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، با اشاره اهمیت پاسخگویی مدیران گفت: برخی سئوالات را متوجه استاندار می‌کنند در حالی که مدیران باید پاسخگو باشند که این را بارها ابلاغ و مدیران را موظف به پاسخگویی کردیم.

عابدی ابراز کرد: امیدواریم با همکاری‌های روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها، در مسیر رشد و تبیین افکار عمومی و تبیین خدمات دولت قدم برداریم.

در این نشست که علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد نیز حضور داشت، محمد کلماتیان رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان یزد، علی مشیری نیا مدیرخانه مطبوعات استان یزد و مدیران روابط عمومی‌های استان مطالبی را در خصوص تعامل با رسانه‌ها مطرح کردند.

در حاشیه این مراسم، علی مشیری نیا عضو و مدیر خانه مطبوعات استان یزد از علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد تقدیر و تشکر کرد.

متن قدردانی مشیری‌نیا به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای علی صالحی

مدیرکل محترم روابط عمومی استانداری یزد

سلام علیکم،

بدینوسیله از زحمات و هماهنگی حضرتعالی در رابطه با حضور اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات در شورای روابط عمومی تقدیر و تشکر نموده، ضمن آرزوی بقای توفیقات، امیدوارم رویکرد شورای روابط عمومی استان مبتنی بر برگزاری مجدد این گونه نشست‌ها در راستای توسعه همه جانبه یزد عزیز قرار بگیرد تا به زودی شاهد ارتقاع جایگاه یزد در حوزه رسانه در سطح کشور باشیم.

بی‌شک مهمترین و اساسی‌ترین رکن توسعه یزد عزیز در توجه و دقت نظر در ریل‌گذاری ارتباطات و رسانه است که این مهم در پرتو تعامل خانه مطبوعات و شورای روابط عمومی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha